piątek, listopada 11, 2005

Zakaz dyskryminacji, chyba, że słusznej oczywiście...

Brat Anzelm atakuje:

Homoseksualiści nie mają prawa zostać księżmi - to najważniejsza konkluzja watykańskiej instrukcji, która zostanie ogłoszona 29 listopada. [...] Watykan podkreślił zarazem, że "osoby homoseksualne muszą być traktowane z szacunkiem i delikatnością i należy unikać jakichkolwiek przejawów dyskryminacji wobec nich".

http://wiadomosci.onet.pl/1194135,12,item.html

Co prawda nie chciałbym zostać księdzem, chyba, że groziłaby mi śmierć głodowa, niemniej jednak to brzmi prawie tak dobrze, jak wczorajsze expose premiera, który regularnie jest za, a nawet przeciw.

6 Comments:

  • Naginasz fakty.
    "Kościół - podkreślono w instrukcji - nie może przyjąć do kapłaństwa tych, którzy PRAKTYKUJĄ homoseksualizm, wykazują głęboko zakorzenione tendencje homoseksualne lub popierają tak zwaną "kulturę gejowską".
    Po prostu kościół katolicki to nie anglikański, z czego ja się osobiście bardzo cieszę.

    By Anonymous Pinomc, at 7:00 PM  

  • kto i co nagina to się okaze jak zwykle w praniu, ale ten art. z gazety akurat nie pozostawia specjalnych wątpliwości

    By Anonymous lis, at 8:27 PM  

  • lis: i wszystko jasne ;-)

    By Anonymous Pinomc, at 10:25 PM  

  • > pinomc: A co to Twoim zdaniem znaczy "wykazywać głęboko zakorzenione tendencje homoseksualne"?

    Skoro hipokryzja Twojego (tak zakładam) kościoła to dla Ciebie powód do radości, nie pozostaje mi nic oprócz gratulacji...

    By Blogger Oliveira, at 10:32 AM  

  • Uprawiać seks z partnerem tej samej płci. Nie jest to polecane przy pełnieniu funkcji księdza.
    Jeżeli Ty mi zarzucasz hipokryzję, to jak ja mam określić ten passus: "Co prawda nie chciałbym zostać księdzem, chyba, że groziłaby mi śmierć głodowa"? Chyba tylko jako wyjątkową bezczelność.

    By Anonymous Pinomc, at 4:19 PM  

  • Czy uprawianie seksu z partnerką (no bo nie partnerem...) płci odmiennej polecasz księżom?

    "Jeżeli Ty mi zarzucasz hipokryzję, to jak ja mam określić ten passus: "Co prawda nie chciałbym zostać księdzem, chyba, że groziłaby mi śmierć głodowa"? Chyba tylko jako wyjątkową bezczelność." -- a może po prostu jako prawdę?

    By Blogger Oliveira, at 11:45 PM  

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Home