piątek, stycznia 27, 2006

Ozon naziolskim zinem?

Któż by pomyślał? "Wprost" nie jest już najbardziej dennym pismem w kraju! Konkurencja puka od spodu!

"Jesteśmy homofobami" informuje nas czerwonymi literami tygodnik "opiniotwórczy" pt. "Ozon". Na okładce Normalna Rodzina (prosto z Parady Normalności) eksponuje z dumą plakat autorstwa słynnej organizacji humanitarnej Narodowe Odrodzenie Polski. Plakat ów znacie zapewne z wlepek "Zakaz pedałowania". W środku mnóstwo atrakcji: Eliza Michalik na przykład informuje nas, iż Gejowskie lobby dopięło swego. Europa socjalistów i liberałów ustawowo zmusza nas do akceptacji związków homoseksualnych.

Gejowskiemu lobby w mojej osobie chce się rzygać. To niepojęte, że jest taki kraj w centrum Europy, gdzie można obrażać bezkarnie pewną grupę obywateli pod pretekstem "prezentowania pewnych poglądów". Czy wyobrażacie sobie okładkę ze słowami "Jesteśmy antysemitami"? Albo "Jesteśmy rasistami"? A przecież to też "poglądy", takie same, jak ten prezentowany na okładce tygodnika "Ozon". Tyle, że w Polsce nauczono się już, że nie wszystkie poglądy nadają się do publicznej prezentacji. Homofobia jednak -- to co innego! Jak wspaniale jest się chwalić tak wybitną cechą jak nienawiść do pewnej grupy społecznej oparta tylko i wyłącznie na tym, że grupa ta nie jest taka sama jak Normalna Większość!

Nie martw się, Elizo Michalik. Gejowskie lobby rzyga i sra na kraj, w którym tak dobitnie daje się mu do zrozumienia, że nie jest mile widziane. Szkoda tylko, że kraj jest, co tu kryć, piękny i taka Holandia może mu co najwyżej popiskiwać koło pięt... ale w takiej Holandii pismo, które podżega do nienawiści wobec osób homoseksualnych nadzwyczajniej w świecie więcej by się nie ukazało, bo nikt by tego gówna nie kupił. Polska normalność nienawiść i obrzydzenie ceni wyżej niż miłość i tolerancję.

Przepraszam za użycie wyrazów niecenzuralnych. Doceńcie, że się ograniczyłem w ich doborze, zwłaszcza, że piszę mając podwyższoną temperaturę i lekkie zaburzenia wizji. Oraz czerwoną mgłę przed oczyma.

3 Comments:

  • Wpiszę komentarz wyrażający moją solidarność z autorem, choć muszę pisać krótko, bo palce same sięgają do klawiszy układających się w słowa powszechnie uznawane za obraźliwe. Jeszcze nigdy nie czytałam tekstu tak oburzającego jak twórczość pani Michalik w Ozonie. Prezentuje on nienawiść i pogardę w tak czystej postaci, że zapiera dech. Nie potrafiłam się do tego co przeczytałam odnieść inaczej, niż poważnie bluzgając. Dziękuję, Ray, że podsumowałeś to w sposób nadający się do publikacji. Pragnę tylko dodać, że lobby Normalnych Rodzin (w mojej skromnej osobie) ma do tego taki sam stosunek jak Lobby Homoseksualne w osobie Raya. Tak się tylko zastanawiam... czywiście że jest Holandia, że jest wiele krajów, w których coś takiego byłoby nei do przyjęcia. Ale do jasnej cholery, Polska jest też NASZYM krajem! Dlaczego pozwalamy prawicowo-faszystowskiej demagodii i retoryce odebrać sobie (przepraszam za górnolotność) ojczyznę?? Dlaczego TY masz stąd wyjeżdżać? Dlaczego JA mam stąd wyjeżdżać?? Dlaczego ONI mają prawdo pieprzyć takie rzeczy publicznie?? Czy naprawdę nic nie można zrobić? Musi być jakieś wyjście! Powiedzcie, ze jest. Zróbmy coś!!
    Przepraszam za górnolotność, idealizm i naiwność. Ale ja po prostu nie moge wyjechać...

    By Anonymous Karolina, at 5:57 PM  

  • Właśnie przeczytałam cały blog brata Anzelma i nie mogłam uwierzyć,że znaleźli się ludzie,którzy potraktowali jego wypowiedzi SERIO i zamieścili tam żenujące pogróżki pod adresem Autora...

    Nie skomentuję artykułu w "Ozonie",bo go nie czytałam-wiem tylko,że po zmianie redakcji to czasopismo powinno się nazywać "Cyklon B"albo "czad",bo z ozonem niewiele ma wspólnego-chociaż...czysty ozon jest przecież szkodliwy dla zdrowia,więc jednak nazwa ma sens.Mam tylko jedną prośbę do Autora -PLEASE,czy możesz zmienić/powiększyć czcionkę?niektóre wpisy są ledwo czytelne,a chciałabym je przeczytać!Pozdrawiam-zblazowana liberałka,która nie zamierza zostać główną Maciczną naszego biednego,niedoedukowanego kraiku.

    By Anonymous Victoria C., at 7:13 PM  

  • kiedyś ludzie otwarcie się przyznawali do bycia nazistami. ma szczęście już nie, myślę, że z homofobami będzie podobnie, za jakiś czas to będzie obciach, a może i przestępstwo ;-)

    a swoją drogą nie wiedziałam, ze znam jakies lobby. czy od tej pory mam się do ciebie jakoś szczególnie zwracać? ;-p

    By Anonymous lis, at 7:36 PM  

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Home