wtorek, czerwca 20, 2006

Znowu!

Przyobiecałem sobie, że nie będę na razie się przejmować i denerwować polityką, bo zaczynam wykonywać nerwowe ruchy i nakręcać się bez potrzeby. Neonazista wice-szefem TVP? Niech Żyd Wildstein sobie z tym radzi w swoim sumieniu. Promocja metod na kalendarzyk i szklankę wody zamiast? Nie moje dzieci umrą na AIDS przekonane, że prezerwatywy to wymysł szatana. Lodowaty spokój. Nic mnie to nie obchodzi.

A jednak kiedy przeczytałem:

"[...] Rano - słuchałem jak zwykle PR1 - niejaki Cymański (jest takie coś w sejmie…) usprawiedliwiał tego faszystowskiego niekompetentnego gnoja, mówiąc mniej więcej coś takiego, że "któż z nas mając 17 lat trochę nie rozrabiał"? Otóż, panie - tfu! - pośle, ja np. nie rozrabiałem; ale nie o to przecież chodzi. Onże Cymański, czy jak tam temu indywiduum, powiedział także, iż "GW" "wpisuje się swą melodyką w antypolski atak Parlamentu Europejskiego". Sprawa, rozumicie, jasna: Żydy bronią swoich i plują na naszą najprzeukochańszą ojczyznę…"

...zrobiło się tego już cokolwiek za wiele, zwłaszcza z surrealną dyskusją z pewnym trollem na temat "czemu potępiać neonazistę, skoro komuchy w latach 50 też były złe". Napiszę notkę, napiszę. Jak mi czerwona płachta zniknie sprzed oczu. A na Cymańskiego nawet splunąć nie warto, bo śliny szkoda. Ja też, panie Cymański, mając 17 lat nie wzywałem do mordowania i nie rysowałem ani gwiazd Dawida, ani nawet krzyży (mimo, żem dewiant i element antypolski) obsikiwanych przez psy. Ale skoro dla pana to są niewinne zabawy młodości, chętnie się dowiem, jak PAN się bawił w tym samym wieku.

2 Comments:

  • pOseł cymański bawił się w ZMS w młodości.
    i grał w szachy, pod sztandarem.
    linki (np.) u mnie.
    lub gdziekolwiek; ale kto chce szukać...
    tak, drogi Oliveiro, socjalizm niejdno ma imię...
    a czasem i narodowe, katolickie, i/lub pogańskie czasem...
    (a na koniec podadzą sobie ręce; jak hitler ze stalinem. aby ten niemoralny, bezideowy Liberalny kapitalizm pognębić...

    By Anonymous makowski, at 2:35 PM  

  • Makowski, proszę, zajmijmy się czymś innym. Ty np. fotografią, a ja muzyką. Bo jak tak dalej pójdzie, to przyjdzie zaplanować zbiorowe samobójstwo :/

    By Blogger Oliveira, at 2:38 PM  

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Home