czwartek, sierpnia 31, 2006

Gratulacje dla budowniczych IV RP!

Raczkowski

Gloria! W walce Układu Rządzącego przeciw łże-emerytce Wandzie Gąsior z Nowej Huty po wielu tygodniach krwi i znoju zwyciężył Układ! Otóż ta znana agentka SB i twórczyni Okrągłego Stołu (podobno sama dokręcała śrubokrętem jedną z nóg tego zbrodniczego mebla) jest winną pomówienia Pana Ministra Wassermanna, jakoby był oszustem. Ma to związek z faktem, iż Wassermann odmówił zapłacenia za instalację wasserwanny, a pani Gąsior, w złudnym mniemaniu, że obywatel ma jakiekolwiek szanse w sporze z Panem Ministrem, napisała listy do władz PiSs, wojewody krakowskiego, prasy i telewizji. "TVP przesłała list napisany przez Gąsior Wassermannowi, by ten ustosunkował się do zarzutów. Poseł list przeczytał i zlecił swojemu adwokatowi Łukaszowi Woźniakowi sporządzenie aktu oskarżenia przeciwko teściowej fachowca."

Wanda G., podobno kochanka zdrajcy Kuronia, musi teraz zapłacić 1000 zł za straty moralne Pana Ministra, 300 zł kosztów procesu dla Pana Ministra oraz 100 zł własnych kosztów. Uważam to za słuszne rozstrzygnięcie, jako, że Pan Minister odmówił zapłacenia 120 tysięcy zł (połowy kosztów remontu domu), z czego wnosić należy, że jest człowiekiem ubogim; za to Wanda G., jako główna negocjatorka między agentem Bolkiem, a Kiszczakiem, żyje w luksusach i 1000 zł to dla niej jak splunąć. Warto też pamiętać, że Pan Minister porównał swoje cierpienia -- jakich mogła mu przysporzyć wasserwanna -- do zamachu na ks. Popiełuszkę. 1000 zł to zbyt małe wynagrodzenie strat moralnych Pana Ministra; sugerowałbym 100,000 zł.

Chciałbym również dodać, iż zawsze popierałem wszelkie poczynania Prezydenta Lecha I Wielkiego oraz jego Wszechrządu; zobowiązuję się zawsze mówić o ministrach Układu Rządzącego wyłącznie w superlatywach oraz brać udział we wszystkich spontanicznych marszach poparcia, jakie zostaną zorganizowane przez popierających Rząd w walce ze zbrodniczymi emerytkami. Nie ma to absolutnie żadnego związku z tym, że uważam sądy IV RP za dyspozycyjne (bo przecież absolutnie nie uważam). Planuję również spontanicznie wstrzymać się od mówienia i pisania publicznie czegokolwiek, co mogłoby się nie spodobać Układowi Rządzącemu -- nie ma to żadnego związku z tym, że nie jestem tak bogaty jak przeciętna emerytka i nie mam czasu szlajać się po sądach po to, żeby potem musieć płacić ubogim ministrom 1000 zł za straty moralne doznane wskutek niezapłacenia za remont domu.

PS. Mam nadzieję, że wyborcy PiSs są z siebie dumni. Dzisiejszy dzień zapamiętajcie jako datę pierwszej wiktorii nad Układem i Stolikiem! Niewielka to może wiktoria, ale jakże znacząca! Alleluja i do przodu -- wszystkie siły policji w stan gotowości! Trzeba dorwać Huberta H.!

7 Comments:

  • Komentarz w zasadzie nbie do notki, tylko bardziej ogólny. Primo: obiecywałeś informacje na temat tajnego zalecenia policji, wg którego całujący się faceci to obraza moralności publicznej. A secundo: mam nadzieję, że z Holandii też będziesz pisał... :(( Wiem, że tam Ci będzie lepiej, ale szkoda, kiedy sympatyczni ludzie wyjeżdżają... Pozdrowienia od z.i z., uczestniczki ostatniej konferencji queerowej w Wawie.

    By Anonymous zewsząd i znikąd, at 6:54 PM  

  • Ja tam jestem gotowa dorzucic się do grzywny, którą ma zapłącic pani Gąsior. Daje stówę. Niech się udławią.

    By Anonymous M, at 8:40 PM  

  • to byłam ja- Meg

    By Anonymous Meg, at 8:40 PM  

  • z. i z.: primo -- sprawa tajnego zalecenia, szczerze mówiąc, zadziwiła mnie śmiertelnie. Otóż obwieszczono mi, iż papier istnieje, znajoma osoba go posiada, przekazała kopię dziennikarzom, którzy planują o tym tekst "w najbliższych dniach"... i temat zdechł. Kompletnie. Ani słowo więcej nie padło, mimo, iż pytałem kilka razy. Nie umiem odpowiedzieć na pytanie "o ćo chodzi jakby" bez snucia piętrowych teorii spiskowych, więc -- jako, że nie jestem Macierewiczem -- na razie zakładam, że tematu nie ma.

    secundo -- szczerze mówiąc, nie planuję... mam nadzieję uwolnić się tam zupełnie od tego bagienka; już teraz piszę "na pół gwizdka", nie chce mi się sadzić sążnistych rozważań w pięciu tomach na temat hipokryzji braci K., mam zbyt wiele innych rzeczy do załatwienia i przemyślenia; a i tak trafia mnie szlag ognisty, gdy syn doradcy Jaruzelskiego, neonazista i krypto-gej plują na Kuronia. Coś będę pisać, ale raczej nie będzie to ten konkretny blog. Pozdrawiam.

    By Blogger Oliveira, at 9:01 PM  

  • Klasyczny Raczkowski :) Dobrze dobrane :)

    By Anonymous Uenifeu, at 10:34 PM  

  • Pisz Oliveira, pisz. Moze tylko rzeczywistość sie zmieni i będzi eCi dane poruszac weselsze,a lbo przynajmniej wqrwiajace tematy.
    Tego sobie życzmy.

    By Anonymous Meg, at 10:50 AM  

  • Wanne-Man to debil.
    (= moim skromnym.)
    więcej mu ta sprawa zaszkodzi niż da korzyści.
    (tak czysto marketingowo.)
    ale BUDOWLAŃCY -- to przybysze z innej planety są.
    inna rasa; ludzka (?)...
    wie każdy, kto się z nimi musi...
    (= użerać.)

    By Anonymous makowski, at 1:40 PM  

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Home