czwartek, października 19, 2006

Nie było mnie przez kilka tygodni...

...wracam, a tu:

1. Renia Beger nagrywa propozycje korupcyjne w wykonaniu Rewoluntów Moralnych. Rezultat: w odnowionym rządzie PiSs-Samoobrona-LPR nie ma miejsca dla Reni, ponieważ... eee... zapomniałem dlaczego. Spytajcie Jarosława.

2. Maciej Giertych żąda usunięcia ze szkół gorszącej i kłamliwej tezy, iż istnieje jakaś ewolucja. (Kiedy spojrzeć na Romana, syna Macieja, rzeczywiście można zastanawiać się nad prawdziwością teorii ewolucji...) Sekundują mu nauczyciele w liceach.

3. Anna Sobecka żąda rejestracji wszystkich związków w ogóle (ciekawe, czy homoseksualnych też?) albowiem nierejestrowane związki są genezą alkoholizmu wśród dzieci. Poza tym domaga się wprowadzenia bykowego, albowiem "Rodziny, które nie wychowują dzieci, winny być obciążone podatkami, ponieważ nie uczestniczą w trudzie budowania społeczeństwa".

4. Ceną za powrót Lepcia do koalicji jest 800-złotowy zasiłek dla bezrobotnych, wypłacany tak długo, aż bezrobotnemu znudzi się otrzymywanie 800 zł co miesiąc i poczuje głęboką chęć podjęcia pracy. Na przykład w supermarkecie, za 900 zł co miesiąc. Chęć ta weźmie się zapewne z altruistycznej chęci ulżenia budżetowi IV RP.

Czyż IV RP nie jest zabawna? (Muszę przyznać, że moje poczucie humoru bardzo się... hmmm... rozbudowało wraz z przenosinami za granicę.) Naprawdę, są chwile, kiedy mi nawet żal wyborców PiSs. Rzadko, bo rzadko -- czytając komentarze galbinki i jej podobnych robaczków doznaję na ogół słodkiego uczucia, że Polacy zasłużyli sobie na IV RP i PiSs. Czasem jednak bierze górę współczucie dla tych, którzy jednak sobie nie zasłużyli, a z różnych powodów nie są w stanie wyjechać. Niestety, mam dla Was tylko trzy porady: 1. rozważcie jednak kwestię wyjazdu; 2. oglądajcie często filmy Monty Pythona, aby wyrobić sobie poczucie humoru, pozwalające przyjąć z uśmiechem najgłupsze pomysły Rewoluntów Moralnych; 3. nauczcie się robić koktajle Mołotowa i ruszcie dużą grupą na uroczy budynek na Wiejskiej. Bo -- pomijając żarty i krotochwile -- najgorszym, co się przydarzyło w ostatnich tygodniach było zorganizowanie przez PO niejakiego Błękitnego Marszu. Zamiast porządnej, ognistej demonstracji antyrządowej, kanalizującej wściekłość ludzi i ukierunkowującej ją na twórców IV RP, dostaliśmy masówkę z okazji kandydowania HGW na prezydentkę Warszawy. W rezultacie zamiast obalenia rządu, przyspieszonych wyborów i ostrego kursu na reformy i gonienie Europy mamy powrót koalicji LepPeRoPiSs oraz dyrdymały o ubekistanie, który nagrał rozmowę z Beger celem bronienia postkomuny. Zaś naród, który po tekście "nie możemy pozwolić na przyspieszone wybory, ponieważ prowokacja z taśmami mogłaby zmodyfikować ich wyniki" nie odnosi wrażenia, że PRL powrócił... cóż, taki naród naprawdę zasługuje na IV RP.

19 Comments:

  • oj oliveiro, okropny jesteś, "po nas choćby potop"? super że wyjechałeś i ci dobrze, ale ja chcę pożyć tu. bo ja na ten pierdolnik nie zasłużyłam. podobnie jak masa ludzi. a poza tym, fajnie, ze jesteś. tęskniłam. cmok

    By Anonymous lis, at 6:46 AM  

  • Wiele osób z mego otoczenia jest przekonanych, że nawet jeśli władza zmieni się z PiS na PO tak naprawdę nic się nie zmieni. Czy to zwątpienie w PO czy w normalność w polityce - nie wiem.

    Ja też tęskniłem, chociaż jako komentator jeszcze się u Ciebie nie udzielałem.

    By Anonymous Anonimowy, at 7:57 AM  

  • Koktajle Mołotowa? Hm, pomysl wart rozważenia. Ale, ja juz kiedys proponowałam,zeby poszukać kontaktów z Osamą. Alb o porzadnymi bojówkami czeczeńskimi. Zwołać Zgromadzenie Narodowe i rozwiazać problem. Starymi sprawdzonymi metodami.
    "A teraz przemówi Towarzysz nagan"

    By Anonymous Meg, at 8:21 AM  

  • anonymous: (proszę, wymyśl sobie jakiś nick) Ja też nie wierzę w PO. ALE -- nie wierzę też w PO odwołujące teorię ewolucji, opluwające Balcerowicza, wprowadzające IV RP z Giertychem -- ministrem edukacji, wicepremierem Lepperem i rozdające ciepłą rączką zasiłki, beciki i miliony na kościoły. Może to niewiara naiwna. Ale dopóki naród, a więc i Ty i lis i Meg nie zbudujecie alternatywy (a ona z kosmosu nie przyleci), pozostaje Wam wyjazd, śmiech albo podporządkowanie.

    By Blogger Oliveira, at 8:33 AM  

  • Nie Sobecka, ale Sowińska. Choć to różnica niewielka. Tyle, że Sowińska nie wygląda jak ogr.

    By Anonymous Aldryg, at 3:12 PM  

  • wyczytane na bash-u: Giertychów ominęła ewolucja i teraz się mszczą.
    Będę płacić bykowe, jak nic, może jednak się liczy wychowanie kota?
    Nie wyjadę, poczekam i jeszcze zatańczę sobie... kiedyś

    Ale i tam masz u mnie przegwizdanie z powodu chomika - myślałeś o jego uczuciach, o jego małym serduszku, jak wyjeżdżałeś? U lisa mu dobrze, ale...

    By Anonymous socjopatyczna_malkontentka, at 6:32 PM  

  • Fajnie, że się odezwałeś :).
    Tym, których aktualny stan wiedzy politycznej zależy tylko od średniej ważonej wydarzeń poprzedniego roku, przypomnę, że pan Tusk, HGW, Rokita i podobne diabełki miały już swoj wpływ na to, w którą stronę skieruje się Polska. To także dzięki nim skierowała się w stronę Lepperopisu. Gdyby wcześniej pokazać ludziom, że lepiej żyć utrzymując się samemu niż na koszt państwa i że kościół nie jest naszym ideałem, może mniej ludzi wierzyłoby lepperopisowi w ich "racje". Dla mnie w Polsce nie ma opcji, które uważałbym za słuszne. No - tym bardziej nie ma opcji, która ma na cokolwiek szanse.
    Ale muszę przyznać, że gdybym był za granicą, czułbym się że jestem gościem i nie narzekałbym tak, jak mogę narzekać w Polsce. Choć może po pewnym czasie zżyłbym się na tyle, że tamtejsza polityka by mnie irytowała.

    By Anonymous Chłopiec, at 7:56 PM  

  • ... to ja może nauczę się robić te koktajle...
    Raz w tygodniu mam zajęcia na Krakowskim Przedmieściu. Stamtąd na Wiejską to już rzut beretem. A i po drodze mijam Pałac Prezydencki... (Z wielu powodów mam Uraz do tamtych okolic - toteż z tym większą przyjemnością porzucałabym sobie czymś wybuchowym. Tylko lwy murowane bym zostawiła).

    By Anonymous ada, at 8:31 PM  

  • Ol, Słońce a jak ja mam sama budować alternatywę dla tego POPISLPRSAMOOBRONOWEGO bajzlu? Wiem, trzeba się jednoczyć, się im nie dać, zorganizować jakis nowy KOR(teraz to już chyba KOI), bo inteligencja nam wymiera. Ale jak to zbudowć? Skoro 70 % spoleczeństwa chce wyborów, a Jurek mi,że nie, bo społeczeństwo popiera ten rząd.
    Z Twoich rozwiażań chwilowo wybirę śmiech. I czwarte. Olewanie. A nad wyjazdem zastanawiam się bardzo czynnie

    By Anonymous Meg, at 9:08 PM  

  • Ja również postaram się wybrać śmiech.
    Choć niekiedy czuję że gdyby nie powaga sytuacji to my
    Już żyjemy w jakimś odcinku Monty Pythona.
    Jak widzę choćby to:

    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,3694199.html

    Widziałem też reklamówkę wyborczą LPR.
    Kadr najeżdża na szkołę i widzimy młodzież, pierwsza grupa
    Taka powiedzmy ubrana szaro-nijako przechodzi przez bramę.
    Za nimi idzie, młodzież ubrana modnie, dziewczyny z makijażem
    Bardziej wyróżniające się ubrania itp. i przed nimi brama szkoły się zamyka
    I tekst w stylu „dla nich nie będzie miejsca w szkole”. Ja nie...ja już nie wiem,
    co o tym myśleć...

    Tak czuję że przyda nam się dużo humoru bo inaczej można zwariować...
    (Na szczęście „Latający Cyrk Monty Pythona” leci w TV)

    By Anonymous Thomas_Z, at 10:48 AM  

  • w sprawie chomika rozumiem i wybaczam - uściski dla szczura, a dla Szacownego Małżonka ukłony

    By Anonymous socjopatyczna_malkontentka, at 4:44 PM  

  • Mała poprawka ze związkami: nie Sobecka, ale Sowińska ;) Ta, co w końcu została rzecznikiem praw dziecka.

    By Anonymous Tomek Ł., at 8:03 PM  

  • Socjopatyczna, w razie cóś zgłoś się. Podamy sie za parę i bedziemy wspólnie "wychowywać" moja cókę;-)

    By Anonymous Meg, at 8:46 PM  

  • "Ceną za powrót Lepcia do koalicji jest 800-złotowy zasiłek dla bezrobotnych"

    Nieprawda. PiS się na to nie zgodził, zresztą nic dziwnego, gdyż pomysł jest wzięty z kosmosu. Jak krytyka, to już konstruktywna, proszę.

    By Anonymous m_gol, at 9:15 PM  

  • m_gol: uprzejmie zwracam uwagę, że notka pochodzi z czasów dawnych, tzn. zanim jeszcze Maksymiuk zdążył powiedzieć, że nigdy nic takiego nie powiedział @-D

    Sobecka vs Sowińska: przepraszam, mea kulpa. Muszę wyznać, że dopóki byłem w IV RP bardziej się przejmowałem takimi literówkami...

    By Blogger Oliveira, at 9:19 PM  

  • "m_gol: uprzejmie zwracam uwagę, że notka pochodzi z czasów dawnych"

    No ok, ale gdybyś napisał, że takie warunki postawiła SO, czy coś w tym stylu, to ok. Ale napisałeś, że to jest cena za wejście do koalicji, a PiS nigdy nie twierdził, że te żądania spełni. Trochę się pospieszyłeś.

    Ale np. kwestia rejestracji związków świadczy niewątpliwie o dużej pomysłowości autorki projektu... :P

    By Anonymous m_gol, at 9:32 PM  

  • meg proponuję w takim razie układ, od którego padnie koalicja:
    Ty, ja, Twoja córka, mój kot i niejaki Ł., który może jeszcze robić dokumentację fotograficzną :)

    By Anonymous socjopatyczna_malkontentka, at 12:57 PM  

  • Mówisz i masz. Jśli to obali koalicję? Już się nie mogę doczekać;->

    By Anonymous Meg, at 3:11 PM  

  • czeba bylo wrocic na 13-X bo bylo dosc zabawnie :)

    By Anonymous trekker, at 12:02 AM  

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Home