poniedziałek, października 23, 2006

Tej notki jeszcze nie było...

14 stopni, za oknem pada. Narysowałem chłopca i dziewczynkę w mundurkach szkolnych (nie, nie brunatnych, za to przyozdobionych Pippi Langstrump i Karlssonem z Dachu). Słucham soundtracku z Velvet Goldmine. Amsterdam. Cóż, pada, zamiast spaceru zajrzyjmy do gazety...

"działalność zespołu płk. Lesiaka to "prawie zbrodnia" Ambitny uczeń przegra konkurencję na studia z ubiegłorocznymi maturzystami i z kolegami, którzy wybiorą łatwiejszy egzamin inwigilacja świata polityki i mediów przez służby specjalne była poważnym naruszeniem prawa i reguł demokracji Po pierwsze, opanować media publiczne. Po drugie, obalić autorytety. Po trzecie, zdyskredytować opozycję. Po czwarte, rozprawić się z niezależnymi mediami, bo legalnie przejąć ich nie można. Lekarze uciekają z małych miejscowości, bo nie mają gdzie dorobić A dinozaury żyły w tych samych czasach co ludzie - przecież Polacy zapamiętali smoka wawelskiego - mówił w sobotę ojciec ministra edukacji narodowej, europoseł LPR Maciej Giertych Zdaniem prezydenta, interesujące jest to, że przez pierwsze siedem lat III RP szefem kadr policji był były oficer służb bezpieczeństwa PRL..."

U Makowskiego wyczytałem (f komentażah) dyskusję o tym, jak to żałośni są ci, co wyjeżdżają z kraju-raju z uwagi na piniondze (gupi piniondz bo tonie), albo co gorsza politykę (bo wystarczy wyłączyć radyjo i nima polityki). "Naprawdę wierzysz w to, że oni uciekają stąd ze “wstydu”, “duszności”, “niezrozumienia”? Przecież to poza. Gęba. Tragicznego emigranta, nierozumianego w kraju. Bo tak lepiej/ wygodniej/ patetyczniej/ sumienie spokojniejsze/itd. niż powiedzieć jadę za kasą albo jadę na uniwerek bo tu mnie geriatryczni blokują/bo są lepsze możliwości badawcze itp." Teraz wiem. Ja. Żałosny jestem. Za kasą. Bo politykę. Mam. W poważaniu aktualnie. I -- wiecie co? Zdrowszy jestem.

Moje główne życiowe problemy aktualnie, to:

1. Czy kupić torebkę męską (NIE tzw. pederastkę) z pseudoskóry z czachą (19.90 euro) czy też taką z napisem Aerofłot (39.90 euro, ale o ileż bardziej kul, si i dżezi)
2. Skąd wziąć damski żakiet zamszowy koloru blek w moim rozmiarze (XXL jest trochę za mały)
3. Czy warto zainwestować w ziele za 8 euro za porcję, czy też nie i dlaczego.
4. Czemu ci cholerni Holendrzy do wszystkich gotowych surówek i sałatek pakują po pół kilograma majonezu na pudełko? Przeca tego się jeść nie da. Szaleńcy.
5. Finanse trochę zgrzytają. Przeżyjemy, ale na razie jedziemy na pożyczkach. W każdym razie generuje mi to problem #6.
6. Skąd wziąć 80 euro na półpłaszczyk dla Szacownego Małżonka, który w owym wygląda jak weźmnie i w związku z tym musi go otrzymać jak najprędzej, aby moje doznania estetyczne mogły być zaspokojonemi.

Muszę Wam wyznać w sekrecie, że wbrew delusions of grandeur, które mnie kiedyś tykały dość gwałtownie, chyba jednak nie mam w sobie materiału na polityka. Nie lubię się babrać w g...błocie, nie lubię kłamstw, teczek, stacjikolejowychwchoszczowej, nie kręci mnie bycie kątrofersyjnym i nie mam ochoty zawiązywać jedynej słusznej koalicji z Przed Bogiem W Tym Świętym Miejscu Państwu Przysięgam, Że Już Nigdy andrzejem.lepperem. Są tacy, którzy nawet Smoka Wawelskiego wciągną w kampanię wyborczą i uznają za dowód naukowy na to, że każdy idiota może być wiceministrem edukacji. Są tacy, którzy (w liczbie 35 milionów mniej-więcej) godzą się bez szemrania na takich wiceministrów. I są tacy, którzy z dniem 1 października zaczęli płacić podatki w kraju, w którym Smok Wawelski nie jest tematem matury z biologii. To moja zamotana odpowiedź dlaVerto. Dla Verto jestem Tragiczny. Dla siebie samego... jestem zadowolony z życia. Stuprocentowo, bez wyjątków, bez wyłączania radia i bez Smoka Wawelskiego.

A teraz wybaczcie, kochani. Muszę napisać parę pilnych maili na tematy prywatne i napić się piwa. Baj, baj.

12 Comments:

  • Dziewczynka dziękuje za dziewczynke i za chłopczyka tyż. Nie jest żałosny ten, kto chce mieć dobre życie. To kwestia wyboru. Ty wybrałeś dobre życie wśród holenderskeij braci i to jest fajne. Bo jesteś szczęśliwy. Nie dorabiajmy do tego martyrologii typu" psubraty,c o uciekają z kraju za talarem". Bez przeady. Każdy z nas jest wolny i wybiera to, co dla niego dobre. My nie jesteśmy pokolenie "budujemy nowy dom". My jesteśmy pokolenie "budujemy sobie dom"
    Bądź zdrów i szczęśliwy. Z Małżonkiem. Kup płaszczyk. I torbę Aerofłot. Smoku Wawelskim czytaj raczej w bajkach, niz w gazetach codziennych tego b..lu.
    I wyglaaj na nas. Predzej,c zy później, Dir Oliveira my też będziemy chcieli życ normalnie.
    P.S jak ktos rzuci,żeś załosny, odeślij go do Xeny. Czyli mła

    By Anonymous Meg, at 10:07 PM  

  • To jeszcze dołożę. Ja se myśle,ze przez Panów w komentach przemawia frustaracja,że oni nie.Wyjechali. I żal

    By Anonymous Meg, at 10:19 PM  

  • Miło, że znów zaglądasz. Miej tam fajne życie i takie właśnie normalne problemy. A jak będziesz wędrować na zachód, to daj znać, jeśli będzeisz w krainie deszczowców, ale dużo dalej nie jedź, bo tam też smoki usiłują zamieszkać w podręcznikach do biologii ;)

    By Anonymous migg, at 10:39 PM  

  • Fajnie masz. I wpewien sposób zazdroszcze. Fakt ze Holandii bym nie wybral moze Kanada albo Australia:> ale to za pare latek. U mnie "narazie nie jest zle" wiec ta zazdrosc taka nieco mniejsza.
    W kazdy razie niech ci sie tam dobrze zyje, ale i moglbys nie zapominac czegos tu czasem rzucic z perspektywy tych kilkuset lat świetlnych stąd.

    By Anonymous qatryk, at 11:40 PM  

  • ale to chyba nie ja napisałem takie brzydkie rzeczy u siebie, prawda? ;-)
    bo choć napisałeś, że "(f komentażah)" -- to jednak jakaś Zła Opinia o mnie...
    wiesz, my tu, w Kraju...
    teczki, pomówienia, plotki...;-)
    ...........................................
    a poważnie:
    to Twoje życie; jak moje -- moje.
    każdy żyje jak umie.
    (jajakoliberałsądzęże) każdy ma prawo do takiego życia, jak chce.
    (o ile to nie szkodzi innym.)

    By Anonymous makowski, at 11:40 PM  

  • Uroczyśće obfieszczam, rze Makowski jest niewinny i nie był Agentem (a pszynajmniej nie donosił na mnie, o czym donosi mi moja gruba teczka koloru czerwonego, nieco poplamiona tłuszczem z dorsza smażonego, o czym donoszę z kolei [ale nie ze stacji Edgarowo Mniejsze] ja).

    Jajakoko liberał... tak samo. Zawsze miałem.

    By Blogger Oliveira, at 11:55 PM  

  • piszesz, jakbyś już w to ziele już zainwestował ;-p

    By Anonymous Anonimowy, at 6:16 AM  

  • to mówił lis

    By Anonymous lis, at 6:18 AM  

  • nie dodałeś, że Holendrzy nie są podobni do tego naszego TERCECIKU EGZOTYCZNEGO, wiec i wrażeń estetycznych nie masz zaburzonych, czego Ci nie życzę przecież
    serdeczności
    J

    By Anonymous joe255, at 6:19 PM  

  • ps. tercet wygląda tak: http://www.trojmiasto.pl/zdj/fotki/5400/z5429.jpg

    By Anonymous joe255, at 6:25 PM  

  • Joe, thx za fotkę...
    Kawa na monitorze. Tercecik bardzo egzotyczny.
    "Będziemy tu wprowadzac Prawo i Sprawiedliwość. W skróice- spadaj Dziadu"
    Taki cytacik z "Sezonu na Misia";-)

    By Anonymous Meg, at 8:16 AM  

  • Najbardziej podoba mi się wyrażenie"zdrowszy jestem"- nie mogłeś tego lepiej ująć. Od ponad roku mieszkam we Francji. Nie z powodów finansowych, politycznych, społecznych. Po prostu zdrowiej mi się żyje, robię to co lubię, rozwijam się, spędzam miło czas. Pewnie, że czasami jest ciężko.Pewnie, że można żyć fajnie w Polsce. Ale tak wybrałem i tak mi się podoba. Dlatego wnerwia mnie ta cała odeologia "my-oni" i to niezależnie, kto jest "nami" a kto "nimi". Żyję zdrowiej, czego i Wam życzę.

    By Anonymous Anonimowy, at 8:10 PM  

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Home