sobota, grudnia 23, 2006

Wesołego święta zmartwychwstania Mitry!

Dzięki Uenifeuowi wreszcie wiemy, skąd się wzięło tzw. Boże Narodzenie. Zapraszam do lektury.

* * *

Nie mój prezydent po raz kolejny wytrysnął kulturą, poziomem i dobrym wychowaniem. Jak przeczytałem w piśmie Metro, dziennikarzom życzył, łamiąc się z nimi opłatkiem, aby "pisali prawdę i podawali, z jakiej są opcji politycznej" [cytatu nie ma online, a ja nie mam gazety, tak więc cytat jest przybliżony]. Prezydent wszystkich aparatczyków.

* * *

Marcinkiewicz czyni mnie człowiekiem religijnym, albowiem usłyszawszy, iż nauczyciel fizyki zostanie prezesem PKO BP, połączy tę instytucję z PZU i Pocztą Polską, a to wszystko dlatego, że jako premier ma wystarczające doświadczenie, z początku zakrzyknąłem "Jezus, Maria". Po chwili ochłonąłem. Marcinkiewicz, mam nadzieję, nie jest taki głupi, żeby za te pieniądze robić cokolwiek więcej, niż otwierać, prezentować i wizytować, zaś do pracy zatrudni doradców, rzecz jasna za o wiele mniejsze sumy. Tanie państwo będzie kosztować kolejne parędziesiąt czy paręset tysięcy miesięcznie więcej, ale cóż, taki los obywateli Polski solidarnej, w której każdy ma w plecaku buławę prezesa, a Kaziu po sprawdzeniu się w polityce, sprawdza się w biznesie.

* * *

I żeby nie było tak zupełnie negatywnie, życzę Wam wesołego święta zmartwychwstania Mitry!

11 Comments:

  • Wesołych Świąt!!!!;-)))

    By Anonymous blotka, at 10:26 PM  

  • cholera, a mnie to nikt nie czyta... ;-)
    ps.
    wesołego!

    By Anonymous makowski, at 11:40 PM  

  • Wesołych świąt Mitry czy czego tam sobie zyczysz:))

    By Blogger atkabe, at 9:23 AM  

  • makowski: Ciebie też czyta, ale uenifeua przeczytał najsampierw :)

    By Blogger Oliveira, at 10:10 AM  

  • Z wikipedii:
    "J. R. R. Tolkien explained the similarities between the Christ story and pagan myths, such as Mithraism, by portraying the myths as imperfect reflections of divine truth."

    A to ciekawe jak coś się mogło odbić jeszcze zanim nastało.

    Season's greetings ;-)
    Ajfel

    By Anonymous Ajfel, at 1:08 PM  

  • :-)

    By Anonymous makowski, at 8:41 PM  

  • No, widzę że Mitra po dlugim czasie zapomnienia powoli wylazi z na swiatlo dzienne ;)

    Maku: Tytulem dospecyfikowania: Mitra nie narodzil się, ale zmartwychwstal dzisiaj. 22 grudnia byl zmarli i zszedl, a 3 dnia zmartwychwstal (tak jak slonce ktorego teraz mamy wiecej)

    Narodzil sie kiedyindziej, i w dodatku ze skaly ...

    By Anonymous uenifeu, at 11:44 PM  

  • Znaczy socjopatyczna, jak zwykle musi swoje pięć groszy wsadzić. Frazer to ładnie wszystko opisuje.

    Dlatego została zoroastrianką :) (znaczy socjopatyczna, gdzieś w październiku to było i teraz jest neofitką)

    By Anonymous socjopatyczna_malkontentka, at 2:41 AM  

  • malkontentka: czy Frazer tylko na papierze, czy również w (szarej) sieci?

    By Blogger Oliveira, at 9:03 PM  

  • nie wiem... mam na papierku, to nie szukam w sieci

    By Anonymous socjopatyczna_malkontentka, at 1:27 AM  

  • Jestem Twoim wiernym fanem :) Jeśli jest taka możliwość to zapraszam do przejrzenia www.tabaszewski.info i ewentualne dodanie linka do mojego bloga u siebie. Pozdrawiam

    By Anonymous Anonimowy, at 1:49 AM  

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Home