środa, marca 07, 2007

Kwiatek

"Będę apelował. Wyrok ubezwłasnowolnia mnie jako wydawcę i stawia w roli cenzora. Każdy kto mnie nie lubi, może zamieścić na forum jakieś groźby, pójść z tym do prokuratury i stanę się recydywistą. Poza tym nie zgadzam się ze stanowiskiem sądu, że posty są materiałem dziennikarskim w rozumieniu prawa prasowego - powiedział Leszek Szymczak. [...] Bytowska prokuratura zdecydowała, że Leszek Szymczak powinien zostać ukarany za wpisy zamieszczone przez anonimowych internautów na jego stronie. [...] Autorów nie udało się znaleźć. Teksty internautów zostały przez prokuraturę uznane za materiały prasowe i prokuratura pociągnęła do odpowiedzialności Szymczaka."

No to juz wiemy, kto musi skladac oswiadczenia lustracyjne. Wszyscy, ktorzy kiedykolwiek umiescili jakikolwiek wpis na jakimkolwiek forum :D

7 Comments:

  • od czasu jak kupiłam sobie lustro, lustruje się dosyć często:)) Lustracja wypada dość pozytywnie:))

    By Blogger atkabe, at 8:22 PM  

  • ZWŁASZCZA CI URODZENI PO 1981 ROKU. SIĘ POWINNI ZLUSTROWAĆ.

    By Anonymous Meg, at 8:13 AM  

  • (taki dowcip z 1945 roku. stary; bez aluzji.)

    facet w knajpie, lekko pijany...
    - mam w D... rząd!
    podchodzi 2-ch Smutnych i mówią:
    - obywatel pójdzie z nami...
    - ale ja mówilem o londyńskim?!?
    - już my wiemy który Rząd jest do dupy...

    By Anonymous makowski, at 8:55 AM  

  • Sąd już kiedyś rozstrzygnął, że prowadzenie bloga jest działalnością dziennikarską.
    Ale, żeby były nią anonimowe komentarze?? To już jest przesada.

    By Anonymous PAK, at 9:51 AM  

  • w sumie to Oli ma rację, złózmy oświadczenia, wszyscy internauci, co zablokuje lustrację i jakiś pożytek z tego będzie.

    By Anonymous socjopatyczna_petroleza, at 12:10 PM  

  • PAK, hmm... to żart? Blog - działalnością dziennikarską?
    Ale teraz przynajmniej już wiem, skąd postulat ograniczenia dostępu do zawodu dziennikarza...;) Po zmianach prawnych ostałby się może 1 promil obecnie istniejących blogów...

    By Anonymous Elenoir, at 1:23 AM  

  • Nie żartowałem, podobno (nie potrafię teraz znaleźć o tym notki) było takie orzeczenie jakiegoś sądu.

    W każdym razie przy okazji poszukiwań przeczytałem (u tegoż Olgierda), że podobno lustracja bloggerów nie oebjmuje :)

    By Anonymous PAK, at 8:09 AM  

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Home