niedziela, maja 27, 2007

Yeee-haaaaw!

Jestem pewien, że Bart to doceni :D

"Poproszę moich psychologów z biura, by obejrzeli bajkę "Teletubbies" i ocenili, czy może być ona pokazywana w telewizji publicznej -- deklaruje rzeczniczka praw dziecka, Ewa Sowińska. Chodzi o sugestie, że popularny animowany program dla najmłodszych promuje homoseksualizm. - Słyszałam o tym problemie. Sprawa jest niezwykle delikatna, bo ta bajka jest wyjątkowo przez dzieci lubiana. Mnie się zdarzyło kiedyś obejrzeć jeden z odcinków i muszę przyznać, że te postaci wydały mi się bardzo sympatyczne. Jest jednak prawdopodobnie problem jednej z postaci -- twierdzi Sowińska w wywiadzie dla tygodnika "Wprost".

Tinky Winky jest gejem?

- Zauważyłam, że Tinky Winky ma damską torebkę, ale nie skojarzyłam, że jest chłopcem. W pierwszej chwili pomyślałam, że ta torebka musi temu teletubisiowi przeszkadzać. Taki balast niepotrzebny. Później się dowiedziałam, że w tym może być jakiś ukryty homoseksualny podtekst -- twierdzi Sowińska.

"Nie zapraszać mniejszości seksualnych do szkół"

Wg "Wprost" rzeczniczka praw dziecka popiera też pomysł ministerstwa edukacji, by zakazać zapraszania do szkół przedstawicieli mniejszości seksualnych. - Taka osoba może przyjść na lekcję ekstrawagancko ubrana, a młodzieży może się to spodobać. Z pozoru nic się złego nie dzieje, a jednak jakiejś formy promocji homoseksualizmu można się tu dopatrzeć -- ocenia pani rzecznik."

I teraz wiemy wreszcie, czemu Polacy ubierają się w szaro-bure worki, swetry w romby wpuszczone w spodnie, tekstylia firmy Stadią nieznanego koloru tudzież zastosowania oraz dresy z jedenastoma paskami firmy Adildos. Chodzi po prostu o promocję heteroseksualizmu. W Polsce heteroseksualistów poznajemy po kompletnym braku gustu. Na zamieszczonym powyżej zdjęciu pani Sowińska promuje heteroseksualizm.

14 Comments:

  • Ja sie nie zgadzam z tym, ze Sowinska propaguje heteroseksualizm! Ze swoja fryzura i fikusnymi okularkami wyglada jak stereotypowa lesbijka...

    By Anonymous kubba, at 5:45 PM  

  • OMG... z tego wynikaloby, ze w takiej Japonii cala mlodziez jest homoseksualna, bo ubiera sie, na polskie warunki, hiper-ekstrawagancko;
    http://www.japanesestreets.com/

    btw. popieram zdanie kubby, ze Sowinska jest z branzy. Krotkie wloski i okularki, yeee ;)

    By Anonymous mattek, at 6:35 PM  

  • ja też uwaŻam, Że Ona jest bardzo Kobieca.
    i taka... dokładna i uważna.
    no, szczyt.

    By Anonymous makowski, at 6:37 PM  

  • CZEKALAM NA TO!! Moje dzieci uwielbiaja Teletubisie i ja juz dawno zauwazylam, ze Tinky Winky i ta torebka!! Widac, ze Nasza Wladza nie Spi (z nikim) i Czuwa nad Najmlodszymi! A tu sie pluje na nich jadem, ze jak juz narodzone to wszyscy maja je gdzies, a to nie prawda! Dbaja aby sie zgnilizna moralna nie szerzyla! No bo naprawde, zeby niebieski kragly stworek lazil z damska torebka to doprawdy ludzie pojecie... Ja mam trzech synow, na pewno jeden z nich juz sie zarazil i co ja teraz zrobie??

    By Blogger Karolina, at 8:07 PM  

  • Popatrzcie na ta satynowa bluzeczke. Która normalna Polka nosi takie?
    http://m.onet.pl/_m/6bebee99f3b09ea788a9a29ae0f9e9bf,5,1.jpg

    Sowińska wyglada jak wojujaca feministka, normalnie jak, za przeproszeniem, mama Szczuki.

    By Anonymous kubba, at 8:36 PM  

  • no nie, ja jestem najzupełniej przekonany, że Sowińska jest propagandystką aseksualizmu.

    By Blogger Jakub, at 8:41 PM  

  • Zauważcie, że Sowińska niesamowicie się boi o swój heteroseksualizm... Głodnemu chleb na myśli?
    Dzięki za notkę... po prostu zdębiałam, kiedy wcześniej wyczytałam tę wiadomość.

    By Anonymous Emu, at 8:45 PM  

  • rewolucyjna czujnośc godna podziwu. dzieciom taki rzecznik jest niezbędnie potrzebny.
    dodam jeszcze, ze i rodzima produkcja dla dzieci nie jest bez winy.

    bolek i lolek - 2 chlopcow w 1 sypialni. nie wyglądają na spokrewnionych.

    zwirek i muchomorek - jak wynika z imion to para jednoplciowa

    koziolek matolek - satanizm w czystej postaci

    filemon i bonifacy - i znowu brak zroznicowania plci. jest za to zroznicowanie wieku. mozna przyjac z duza doza prawdopodobienstwa, ze bonifacy to wstretny pederasta.

    By Anonymous mundanity, at 9:14 PM  

  • czekam aż zlustrują gumisie. kabi jest różowy. a to chłopczyk. chyba nie muszę mówić co to oznacza....

    By Anonymous lis, at 9:39 PM  

  • no cóż, pokurcz umysłowy. Najgorsze, że grunt jest ... żyzny, bo naród wzruszy się tą troską o naszych miluśińskich

    By Anonymous joe255, at 10:03 PM  

  • jej, obczajcie to
    http://youtube.com/watch?v=U7XC-c70VyI

    By Blogger Jakub, at 10:27 PM  

  • Jakiś czas temu zadałem u siebie żartem pytanie, czy przyjście na lekcje w apaszce jest promowaniem homoseksualizmu. No i masz. Wychodzi, że nie ma sobie co jaj robić, bo rzeczywistość jaja przerasta. Albo że Ewa Sowińska czyta mojego bloga!

    By Anonymous bart, at 10:39 PM  

  • Dobrze, ze Akademii Pana Kleksa dawno nie ogladala...

    By Blogger KiK, at 2:52 PM  

  • Polecam jeszcze jeden fragment tego kultowego wywiadu, dostępny na oryginalnej stronie "wprost":

    "Rzeczniczka praw dziecka popiera też pomysł ministerstwa edukacji, by zakazać zapraszania do szkół przedstawicieli mniejszości seksualnych. - Taka osoba może przyjść na lekcję ekstrawagancko ubrana, a młodzieży może się to spodobać. Z pozoru nic się złego nie dzieje, a jednak jakiejś formy promocji homoseksualizmu można się tu dopatrzeć – ocenia pani rzecznik."

    Babka jest po prostu niesamowita.

    By Anonymous Tomek Ł., at 4:04 PM  

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Home