czwartek, sierpnia 09, 2007

Dziś cytat

Za marzatelą:
"Po dojrzałym namyśle stwierdzam, że najważniejszą rzeczą doprawdy wszystkich obywateli jest naprawa zasadniczych praw, rządzących Rzeczypospolitą, gdyż stanowią one podstawę dla wszystkich praw, istniejących w państwie. Naprawa jest konieczna, gdyż niestety dotąd uniknąć nie można chaosu prawnego, istniejącego w Rzeczypospolitej.
Gdy przekonałęm się, że tej naprawy pomimo moich usiłowań dokonac nie potrafię zapomocą istniejącego obecnie sejmu, zdecydowałem się rozwiązać istniejący sejm i senat".
A teraz zgadnijcie, kto to powiedział. Potem dopiero kliknijcie w link i przeczytajcie nader celny komentarz marzateli...

4 Comments:

  • łatwe.

    By Anonymous makowski, at 10:51 AM  

  • A ja nie zgadłem. I pomyliłem się o cztery lata.

    By Blogger PAK, at 1:14 PM  

  • Za to wszyscy chyba wiemy doskonale, z czyich ust chcielibyśmy te słowa usłyszeć... ;-)

    By Anonymous doodge, at 11:08 AM  

  • Zerknij na moj dzisiejszy art o potrzebie autorytetów... jakos po tym co teraz przeczytalem u Ciebie nie moge sie oprzec wrazeniu, ze nie tylko jednak ja mam takie wnioski i pragnienia. Cieszy mnie to, choc to usmiech przez lzy.

    By Anonymous Arakiel, at 11:38 AM  

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Home