sobota, września 15, 2007

Dlaczego PO przegra wybory...

...nie, nie przez odejście Jana Marii Władysława Rokity herbu Margines, ani nie przez to, że Nelly Rokita postanowiła zostać doradczynią prezydenta. Od dawna jestem przekonany, że osoby głosujące na Rokitę głosowały na POPiS i jego odejście daje nam może nie gwarancję, ale silny sygnał, że POPiSu nie będzie -- a to może Platformie notowania wyłącznie podnieść. Przez coś zupełnie innego:
Dzisiaj w Gnieźnie konwencja wyborcza PO - oficjalne otwarcie jej kampanii. [...] W o godz. 11 politycy PO wezmą udział w mszy świętej w katedrze gnieźnieńskiej, złożą kwiaty pod pomnikiem Bolesława Chrobrego. [...] W części nieformalnej wystąpią Stachursky, Tomasz Lipiński i zespół Feel.
Tak, kochani, oto prosta droga do zwycięstwa Platformy, liberalnej partii wykształciuchów, przeciwnej zbyt bliskim więzom Kościoła z państwem: najpierw msza, potem Stachursky. To już LiD się prędzej uczy.

Skoro o tym mowa, zauważyłem u siebie ciekawą ewolucję; 2 lata (i więcej) temu nie do pomyślenia byłoby dla mnie zagłosowanie na kogoś, kto był, na przykład, oficerem SB. Teraz już rozważałbym taką opcję. Jest to skutek polityki PiS, zgodnie z którą ten, kto nie z nimi, to ZOMO -- jeśli oficerowie SB, Adam Michnik i Stefan Meller to takie samo zło, to znaczy, że to SB nie mogło być aż takie złe... A na kogo zagłosuję tak naprawdę? To ciągle zależy od kształtu list wyborczych LiD. Jeśli będą na nich Miller, Dyduch, Oleksy i Janik, będę mieć duży problem. Jeśli ich nie będzie, problemu też nie będzie. Wczoraj myślałem, że Platforma bez Rokity może być pomysłem interesującym, ale po przeczytaniu programu konwencji w Gnieźnie mi przeszło.

Etykiety: , , , , , , , ,

7 Comments:

  • ja i tak będę głosował na komuchów, ale z tym stachursky'im to już przesada!!! do mszy te POszmaty publicznie chodzą już jakiś czas...

    By Anonymous MG, at 7:22 PM  

  • Leszek Miller zrezygnował z członkostwa w SLD. Kilka godzin później taką samą decyzję ogłosił Marek Dyduch.
    (za PAP)

    By Anonymous b_hunter, at 7:55 PM  

  • b_hunter: tak, bardzo mnie to cieszy :) PO bez Rokity i LiD bez Millera i Dyducha to dwa ugrupowania, które bardziej mi się podobają dziś, niż wczoraj.

    By Blogger Oliveira, at 8:15 PM  

  • Rzeczywiście PO z homofobem Niesiołowskim i homofobem Stachurskim, który startuje do parlamentu z listy PO , nie tylko śpiewa na konwencji, to partia wsam raz dla homoseksualistów made in Poland.

    By Blogger atkabe, at 9:09 AM  

  • Stachursky startuje do Sejmu? z listy PO?!

    No nie, ja wysiadam.

    By Blogger Oliveira, at 11:05 AM  

  • mnie też ten stachursky jakoś....nie leżał w temacie. mszę to bym jeszcze zniosła - ale bezguścia nie mogę ;-p

    By Blogger lis_powszedni, at 6:40 AM  

  • A wiadomo kto odprawiał mszę i jakie było kazanie? Bo może lepiej mieć takie informacje niż czytać program partii...

    By Blogger Wojtek Szot, at 10:22 PM  

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Home