środa, września 26, 2007

Margines pozdrawia Marysię, jak tam gotowanko i pranko?

Marysia w domu pichci i realizuje się w kuchni, co jak wiadomo jest marzeniem każdej kobiety, tymczasem Nelly Rokita kompromituje, chciałem powiedzieć promuje się w mediach:
Za komuchów to było lepiej, takie były głosy. I możliwe, że dla kobiet za komuchów to było lepiej, bez wątpienia nawet się zgodzę, w jakiś sposób tak: aborcja była dozwolona, pani mogła być traktorzystką i gwiazdą mogła być i (nieczytelne - PAP) takie imiona też były, później zniknęły. Otóż oczywiście, że tak, zniknęła też kobiecość. Wszystko tak ma dwie strony.
Dopytywana o stosunek do aborcji i czy zabieg ten powinien być dozwolony w przypadkach określonych obecnie ustawowo, Nelly Rokita podkreśliła: "dzisiaj i zawsze uważałam, że to jest własna decyzja kobiety i trzeba szanować decyzję kobiety". Zwróciła uwagę, że kobiety, które myślą o aborcji, potrzebują rady i powinny mieć możliwość konsultacji z dwoma lekarzami. - Jeżeli taka kobieta mimo takich szczerych rozmów w cztery oczy z lekarzami, jeżeli ona podejmuje taką decyzję (o dokonaniu aborcji), ja akceptuję to - powiedziała Nelly Rokita. Jak dodała, to "takie europejskie prawo, że kobieta może decydować".
W związku z nieścisłymi i nieprawdziwymi informacjami, dotyczącymi moich poglądów na ochronę życia poczętego, wyjaśniam, co następuje: uznaję aborcję za wielkie zło, jestem zwolenniczką ochrony życia od chwili poczęcia, popieram obowiązujące w Polsce prawo w tym zakresie, akceptuję program Prawa i Sprawiedliwości, mówiący o ochronie życia" - napisała Nelly Rokita w swoim oświadczeniu przekazanym PAP.
Wszystkie te cytaty pochodzą z jednego artykułu. Zaczynam tęsknić za Marysią, której zmiana zdania na przeciwne zajmowała dłużej, niż dwa dni... no i zgadzam się, że po odejściu Marysi z PO i wejściu Nelly do PiS w obu ugrupowaniach wzrósł potencjał intelektualny.

Etykiety: , , , ,

5 Comments:

  • Ostatnie oświadczenie Nelly Rokita wygłosiła śmiesznym metalicznym głosem a la robot Mikrobi.

    PiS to PiS, tam nie ma miejsca na pluralizm. To nie PO, w której jest miejsce Janusza Palikota twierdzącego "Nie ma naszej zgody na promocję homoseksualizmu", ale też dla Palikota Janusza pokazującego się publicznie w koszulce z napisem "Jestem gejem".

    By Anonymous bart, at 2:13 PM  

  • ...miejsce DLA Janusza Palikota, rzecz jasna...

    By Anonymous bart, at 2:14 PM  

  • Mnie już nie zdziwi, mnie już nic nie zdziwi, mnie już nic nie zdziwi...

    By Anonymous M-a-g-a, at 10:16 PM  

  • bo ja, prosze Redakcji, to ukułem sobie taką krotochwilę:
    Nelly na slonia i do Pustyni i Puszczy!
    o

    By Blogger trekker, at 9:29 AM  

  • Styl ostatniego oswiadczenia jest kompletnie inny niz w jej wypowiedziach dla mediow. Wyglada toto na instrukcję z partyjnej centrali.

    Rokicina pewnie ja bezmyslnie wyrecytowala z pamięci, odczytala z kartki, albo po prostu przekleila ja do maili dla dziennikarzy :P

    By Anonymous kuba, at 2:01 PM  

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Home