sobota, września 22, 2007

Wiecie co...?

Pierwsi działacze SLD oddają legitymacje partyjne. Za Leszkiem Millerem z Sojuszu chcą podobno wyjść całe koła. We wtorek chwila prawdy: pierwsze zebranie sympatyków nowej partii Polska Lewica (PL)...

"Wiadomości" TVP oraz Fakty TVN wyemitowały nagranie z wykładu Aleksandra Kwaśniewskiego na Ukrainie. Były prezydent może na nim sprawiać wrażenie osoby pod wpływem alkoholu albo zmęczonej...

Nelly Rokita wystartuje z drugiego miejsca na warszawskiej liście PiS, pewny jest też start szefa kontrwywiadu wojskowego Antoniego Macierewicza - dowiedziała się PAP w piątek późnym wieczorem ze źródeł zbliżonych do PiS...

"Nie chcę używać wielkich słów, ale sądzę, że nota werbalna, która była przedstawiona Polsce w tej sprawie jest niestosownym dokumentem" - powiedziała minister dziennikarzom. Jak dodała, to my uczestniczymy w obserwacji wyborów, bo takie jest zadanie OBWE...

21 października, jeśli oni zwyciężą nie będą nowym 4 czerwca 1989 roku, lecz nowy 13 grudnia 1981 roku. Dlatego nie mamy wyjścia, musimy zwyciężyć. Nie trochę, zwyciężyć całkowicie...
Ja chyba przestanę prasę czytać...

Etykiety: , , , , ,

4 Comments:

  • No tak, ale co pomoże nieczytanie gazet ? Oni i tak będą nami rządzić :(
    Zastanawiam się jak dałoby się przeprowadzic akcję obywatelską i zmienić ordynację na okręgi jednomandatowe ?

    By Anonymous marzatela, at 12:02 PM  

  • @Marzatela:
    To jest rzeczywiście pomysł wart rozważenia...

    By Anonymous doodge, at 12:27 PM  

  • a ja mam takie Hasło; no, (może i) nieoryginalne; ale.
    a na drzewach zamiast liści
    będą wisieć Politycy czyści...

    tak mnie sie jakoś za-dumało z przeszłości czkawką...
    coby nie czytać.
    o "Nich".

    By Anonymous makowski, at 1:29 PM  

  • Marzatela: no, mi pomoże, bo mieszkam w Amsterdamie :] W sumie już kompletnie porzuciłem myśl o powrocie, gdybym z jakiegoś powodu chciał stąd wyjechać, to do Berlina, ale ciągle mam rodzinę w Polsce...

    By Blogger Oliveira, at 2:53 PM  

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Home